10167934_552019671598669_7900180323099125234_n

VEF eskursija į Vilnių

Šių metų lapkričio 19 dieną, ankstyvą rytą prie kolegijos esnačioje stovėjimo aikštelėje pradėjo būriuotis Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto (VEF) seniūnai bei VEF studentų atstovybės nariai. 8:30val. pajudėjome Viniaus link.

Pirmoji vieta, kurią aplankėme buvo Swedbank‘o šešiolikos aukštų pastatas. Jame mums buvo aprodytos įvairios darbuotojams skirtos patalpos, šiek tiek buvome supažindinti su darbo eiga, aplinka, pastato ir banko istorija, turėjome galimybę pakilti į 14-ą aukštą ir suvokti, kokie vis dėl to esame maži.

Toliau keliavome į Valdovų rūmus, kuriuose mums buvo papasakota rūmų senoji istorija bei buvome supažindinti su neseniai baigtų dabartinių rūmų atstatymo eiga. Maždaug valandą gidė nesustodama pasakojo apie ten esančias ekspozicijas ir vedžiojo po sales. Daugiausiai laiko praleidome apžiūrinėdami laikinai Valdovų rūmuose atvežtą senovinių gobelenų ekspoziciją. Po ekskursijos, turėjome galimybę susipažinti su Lietuvos valiutos – lito istorija ir būtinais faktais, kuriuos kiekvienas turėtų žinoti apie eurą.
Galiausiai, maždaug apie 16 valandą mūsų kelionė baigėsi ir ekskursantai grįžo į Kauną.

Nuoširdus ačiū musų dekanatui už suteiktą galimybę pažinti Lietuvą geriau.